woensdag 1 april 2015

aftellen...

Nog een paar nachtjes en het is zover de tiende editie van de diezijn leuk en handgemaakt markt in Groningen. De dozen staan alweer klaar  en de gang word steeds voller. Inmiddels heb ik ook een spiekbriefje waar op staat wat er allemaal mee moet. En ik denk dat er voor deze keer ook maar stoeptegels op moeten. We gaan er natuurlijk vanuit dat het mooi weer word met veel zon en geen wind. Maar op een of andere manier waait het altijd op de vismarkt. En als Gerard dan even weg is heb ik soms houden en keren. Mijn popjes zijn licht en dan begint het zeil te wapperen of een klem schiet los en ik ben niet zo groot dus heb een krukje nodig om dit weer goed te krijgen, staat overigens ook op de lijst. De laatste paar dagen nog een paar leuke popjes gemaakt. En de voorraad katjesdames bijgevuld. Dit jaar is de folder ook in het Duits omdat er blijkbaar veel Duiters in de stad zijn. Nu ik weet die houden wel van mooie spullen, dus laat ze maar langs komen en graag met volle beurzen. Nu wie dus nog niks heeft om met de pasen te doen, kom gezellig langs op de markt paasmaandag. Wie weet tot maandag.
 
Hendrickje Saskia