donderdag 26 maart 2015

een ei is geen ei, twee ei is een paasei...

Nu het duurt niet meer lang en dan is de tiende editie van de diezijn leuk en handgemaakt markt en volgens mij word het ook de 10de keer dat we er staan. Dus een jubileum en daar wil ik graag bij zijn. Het is altijd een erg leuke markt en goed georganiseerd. Dit jaar is er zelfs een paasontbijt dus nadat de kraam is ingericht kunnen we daar onze buikjes weer vullen.

Ik ben de laatste weken druk bezig geweest met het bijmaken van seizoenpopjes omdat die opeens goed liepen en de voorraad wat slonk. Maar ook project paasei kwam aan de beurt. Van piepschuim eieren en plastic eieren gevilte eieren gemaakt en zelf vind ik dat ze best leuk zijn gelukt.

Er zijn hangende exemplaren maar ook die kunnen staan en leuk op een eierlokje de paastafel kunnen verfraaien. Ze straks nog in mijn webshop zetten en dan zijn alle social media weer gebruikt.

nu wie weet tot paasmaandag in Groningen op de diezijn leuk en handgemaakt markt

               Hendrickje Saskia oftewel de froulju fan rembrandt